בתקופה האחרונה קמה רשת שיווק חדשה בתוך הרשת המוכרת יינות ביתן: "ביתן מרקט" או "מגה מרקט", טוענת שתביא את המחירים של הסופרים הגדולים והזולים למרכזי הערים, אך לפני כן היא תצטרך להיפטר מהתדמית שדבקה ברשת האם - תדמית של מחירים גבוהים, בעיות כלכליות וחוסר יכולת להתמודד עם ספקים. האם היא תצליח?

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

על מנת לשנות את התדמית התחילו ב"מגה מרקט" בשינוי הקונספט של של יינות ביתן. הרשת החדשה מציעה סופרים יפים יותר, עם רווח גדול בין השורות והמדפים, ובקיצור חווית לקוח טובה יותר.

ואיך המחירים?

בהשוואה למתחרים באותו האזור מדובר במחירים סבירים, שבהחלט נמצאים בחלק התחתון של רשתות השיווק, וביינות ביתן מתעקשים שישמרו על רמת מחירים נמוכה לארוך כל השנה ולא רק כעת עם הפתיחה. עם זאת עדיין לא מדובר במחירים הנמוכים ביותר באזור. צוות "תוכנית חיסכון" בדק את כל המוצרים שנמכרים בסופרים הסמוכים, והגיע למסקנה ש"רמי לוי" הוא הזול ביותר, "ויקטורי" אחריו, ורק במקום השלישי "ביתן מרקט".

רשת יינות ביתן עוברת תקופה לא קלה: הרשת נפטרה מעשרות סניפים ונמצאת בקשיים לא פוסקים מול הספקים. לאחרונה אף פורסם כי יינות ביתן לוותה סכום של 35 מיליון שקלים והיא מתקשה להחזיר אותו. התקווה היא שהרשת החדשה תסייע להם לצלוח את המשבר.

"מכרתי 8 סניפים ב-142.5 מיליון שקל", אמר ב"תוכנית חיסכון" מיכאל לובושוויץ, מנכ"ל קבוצת יינות ביתן. "כשיש לי עוד פי 20 כמות של סניפים בכל הארץ. אז אני עושה דבר נכון, אני רוצה שהרשת שלנו תהיה רשת כלכלית, מאורגנת ויפה".